maanantai 14. tammikuuta 2013

This is the year where hope fails you

Kuka minut rakensi?

Äitini minut synnytti;
Olen vauva.
Isäni opetti polkemaan pyörällä;
Olen lapsi.
Isovanhempani rakastivat ehdoitta;
Olen Poika.
Pikkusisko toi mukanaan vastuun;
Olen nuori.
Sinä rakastuit minuun;
Olen aikuinen.
Sain äitini silmät, isäni kasvot.
Siskoni lempeyden, vaarini viisauden.
Sinulta sain jotain, mitä muut eivät voineet antaa.
Jotain, mitä ei voi periä, tai geeneissä saada;
Intohimon, sielun sekä rakkauden,
rakkauden joka ei koskaan kuole,
ja vaikka kuolisi,
en sitä koskaan unohtaisi.


Katso Minua

Katso minua.
Mitä häpeät?
Sata runoilijaa, ei voisi kauneuttasi kuvailla.
Edes tuhat maalaria, ei voisi upeuttasi ikuistaa.
Eikä miljoona aurinkoa, voisi loistoasi himmentää.
Älä peitä kasvojasi. 
Ne ovat sinun -
ja ne ovat täydelliset.



Ps. Jos sanon että maailma on täynnä valehtelijoita, tekeekö se minusta valehtelijan?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti